Από τα πρώτα κιόλας στάδια ανάπτυξής της, η EXPRESS SERVICE ξεχώρισε, τόσο για την ποιότητα των υπηρεσιών της, όσο και για την ιδιαίτερη ευαισθησία της, στην αντιμετώπιση του οδηγού και των συνεπιβατών.
Ο συνδυασμός αυτός, τη διαφοροποίησε από τις άλλες εταιρείες και πολύ γρήγορα, την έφερε στην πρώτη θέση, την οποία επάξια διατηρεί ως και σήμερα.
Αυτή η μακροχρόνια πρωτοποριακή παρουσία της EXPRESS SERVICE μεταφράζεται σε πολύ κόπο και συνεχή προσπάθεια κάλυψης, τόσο των αναγκών της οδικής βοήθειας, όσο και των απαιτήσεων των συνδρομητών.
Με γνώμονα τη φιλοσοφία της εταιρείας, «για το αυτοκίνητο και τον άνθρωπο», έγιναν καινοτομίες, που αποτέλεσαν σταθμό στην πορεία της εταιρείας και έγιναν παράδειγμα προς μίμηση.
Πρώτη η EXPRESS SERVICE συνδύασε Οδική Βοήθεια και Τεχνικό Έλεγχο, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην καθιέρωση και εφαρμογή τους στην Ελλάδα.
Η SymKon Technologies ανέπτυξε τη σελίδα παρουσίασης της Express Service ΚΤΕΟ εκ μέρους της Gabrieli Media Group η οποία ανέλαβε το copywriting, το “στήσιμο” και το marketing.
Η υλοποίηση έγινε σε WordPress με Elementor.